field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

field recording

sound design

experimental music

sound art

Bartek Kalinka, “Telepajęczarstwo”

Nagromadzenie syntezatorów, od chrapliwych basowych riffów przez atonalne zawijasy, po syntetyczny flet. Gitara akustyczna dodaje do tego raz zimny. raz ciepły nastrój. Prowizoryczna perkusja z pudełek i talerzy zatkniętych na pałkach. Budowanie motywów wokół powoli rozwijających się kilkuwarstwowych pętli. Rytm jest traktowany dosyć umownie.

Bartek Kalinka, tworzący amatorską muzykę niezależną od lat 90-tych, jest kojarzony przede wszystkim ze swojej elektroakustycznej muzyki noise z lat 2000-2010. Rozwinął jednak w międzyczasie wątek swojej twórczości bazujący na syntezatorze modularnym i gitarze akustycznej, z pogranicza eksperymentu, pracy z melodią i pastiszu. Jego płyty z tego nurtu wydane w wytwórniach Bołt i BDTA (2013), doczekały się kontynuacji w 2019, najpierw w opublikowanym cyfrowo „Subpolar hilarity”. „Telepajęczarstwo” rozwija te motywy.

Rok wydania:

2020